Si totusi………

E ora 3 noaptea …nu am putut sa adorm si din lipsa de ocupatie m-am gandit sa mai scriu ceva….:p
In ultima perioada… am fost cam zapacita si toate ideile mele s-au amestecat in cap … si m-am simt oarecum confuza ( un moment de sinceritate)….Am avut recent o discutie cu un amic si am ajuns la 2 concluzii pe care abia atunci le-am realizat. Una ar fi „ Never have regrets,because at one point,everything you did was exactly what you wanted!” si cam asa e … nu cred ca regret ceva. Fiecare lucru s-a intamplat pt ca asa trebuia sa se intample. A doua concluzie ar fi ca nu mai cred in dragoste sau in ideea de dragoste si ca din cauza asta am devenit ca o piatra … insensibila si rece . Nu ma mai impresioneaza nimic si nu mai sper la ceva care sa ma impresioneze…si asta e cam grav….Si ma intreb cum de am ajuns asa? si am gasit si raspunsul … pt ca anumite persoane pe care le-am cunoscut in viata mea m-au determinat sa fiu asa… sa devin asa. Si am crezut ca asa e bine sa fii, nu? Cand vezi ca esti bun cu cineva si acea persoana nu apreciaza asta incepi sa te intrebi unde e greseala ca sa repari situatia si iti dai seama ca a fi bun … uneori nu e bine . Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore
De catre oameni care nici nu te cunosc.”

Poate pe viitor lucrurile se vor schimba dar ma gandesc ca e destul de greu din moment ce lumea …e din ce in ce mai trista si mai indiferenta …. ne gandim numai la noi si uitam de cei din jur. E cam normal tinand cont de imprejurarile, politice, sociale, economice si altele.
Inainte oamenii se iubeau sau cel putin asa am citit prin carti ..Isi trimiteau scrisori de dragoste , flori , cuvinte dulci rostite in soapte ca nu cumva sa se spulbere frumusetea lor… Frumos!
Astazi !! nu mai exista acel mister al romantismului sau daca exista … este foarte rar. Oamenii nu mai au rabdare sa isi spuna cuvinte dulci , sa se alinte , sa se priveasca in ochi si sa simta un fior… si e trist..
Altfel se vorbeste cu o fata astazi … gen ” buna draguta hai ne combinam?” Se trece direct la punctul
culminant.” La prima intalnire mana pe picior … la a doua intalnire mana pe picior plus pupat … si la a treia intalnire baiatu primeste …. un pumn in fata bineinteles”:p
Si totusi .. totusi … mai sper …..

2 răspunsuri to “Si totusi………”

  1. Cu cat mai mult ma gandesc, cu atat sunt mai aproape de ideea ca doar noi decidem ce influenta au oamenii care ne inconjoara asupra noastra. Daca o persoana necunoscuta te poate schimba in cateva ore, inseamna ca, cel putin la nivel de subconstient, ti-ai dorit asta.
    Eram o persoana flexibila si chiar influentabila, imi puteam schimba parerea rapid… Numai dupa ce mi-am dat seama ca eu sunt unica stapana a gandurilor mele, am avut taria sa lupt pentru lucrurile in care cred cu adevarat.
    P.S. Chiar mi-a placut cum ai scris. Si piesa e foarte faina.
    Numai bine!

  2. Tanara si nelinistita… 😛

Lasă un răspuns

